Jdi na obsah Jdi na menu
 


Labe


Labe je nejvýznamnějším přírodním prvkem Čelákovic a většina občanů má k řece srdeční vztah. Místo procházek, vodních sportů a turistiky bylo a snad i bude tím nejcenějším co můžeme nabídnout každému návštěvníkovi. Jaká je však budoucnost Labe, které se již z větší části vzpamatovalo z dopravy uhlí do Opatovic. Níže uvedené články naznačují, že se vede spor o využití pro nákladní dopravu a to by znamenalo určité snížení významu řeky, jako přírodního prvku a místo řeky by jsme mohli říkat kanál, který se jmenuje Labe. Jisté však je, že zavedení nákladní lodní dopravy se připravuje mnoho let a  již v roce 2002 souhlasilo městské zastupitelstvo s předloženým projektem uvažujícím o zřízení kotviště pod Kovohutěmi na úkor zahrádek. S novou lávkou přes Labe jsme mnoho získali, ale stále ještě je co zlepšovat.  Mimo již níže uvedených článků budu zde pravidelně přinášet informace o všem co je s Labem spojeno.

Arnika reaguje na článek "Mýty proti lodní dopravě"

Stát chce zvednout mosty za stamiliony, ale lodě stejně neproplují díky mělké vodě

Šéf vodních cest definitivně končí, vaz mu zlomily miliardové zakázky

Lodní dopravě hrozí při změně splavnosti Labe zánik varují rejdaři

Jezy na Labi a co je a není podstatné  06 2011

Ministerstvo životního prostředí je proti výstavbě jezu v Děčíně

Vědci Zemana nepotěšili - výstavba kanálu Labe - Odra - Dunaj nemá smysl

Sen o splavnění Labe u Přelouče za tři miliardy

Nebývale drahé přípravy výstavby jezu u Děčína

Uvízlá nákladní loď pod mostem v Drážďanech - mělčina s hloubkou 1,4m

 

 

Příspěvky

Snížení hladiny Labe

17. 9. 2012

 

Výstavba lávky přes Labe zahájena

28. 8. 2012

Od petice občanů požadujících lávku uběhlo 10 let